Thursday, September 21, 2006
muistojen päivä 19.9
Vaikka kuitenkin toissapäivänä oli päivä jolloin menneisyys nous mieleen. 19.9 olisi tullut 2vuotta täyteen eräästä tapahtumasta jonka nykyisin jo pyrin unohtamaan. On kulunut tasan kaksi vuotta tunteiden täyteisestä tapahtuma episodista. Joka onneksi on jo unohdettu jotenkin, mut ei vaan sovittu. Tohon ihmiseen oon vieläkin tavallaan kiintyny mut sit taas kumminkin vihaan sitä sen takia mitä siltä sain. Mitään hyviä muistoja ei tuu mieleen, oikeesti. Vaan ne pahat mitä mä sain siltä
Sen seurauksena olen oppinut ymmärtämään, että silloin valitsin väärin. Ja haluaisin saada takaisin sen mitä silloin menetin.
Ajattelin sydämmellä silloin...en järjellä. Olin tunteiden orja ja täysi romantikko. Uskoin johonkin mihin en enää usko. Ja onneksi olen saanut järkeni takaisin. Ainakin jossain määrin. Usein sanotaan"kuuntele sydäntäsi". Joo mutta miksei siihen lisätä "mutta muista seuraukset"
Tai jotain muuta varotusta. Rakkaudelle jos annat pikkusormesi...menet kokonaan perässä.
Mutta noh...tuo on jo melkein unohdettua ja nyt suuntaan katseen tulevaisuuteen. Joka ei kyl kovin valoisalta näytä kun tulee koko aika murhetta murheen perään. Osaispa vielä ajatellakin valoisasti niin putkeen menee. Oais vaan unohtaa hölmöt ajatukset ja nauttia vaan olosta. Ottais vaan ihan lunkisti nytten. Nostaisi pään pystyyn ja antaisin hymyn näkyä. Ja antaa sydämen sulaa siinä samalla.
Saturday, September 09, 2006
Pää täynnä kysymyksi ja niin vaikea tajuta
| | Miten ihmisen elämä voi muuttua niin äkkiä 2 viikon aikana? Ensin sä luulet, että sulla on ihminen josta sä saat välittää ja pian sä saatkin tietää että toisen elämän tilanne on muuttunut, ne sanat vaan kaikuu sanan tarkalleen päässä: "mun elämän tilanne on muuttunut hieman viime näkemästä" Sen jälkeen mulla alkaa tuhat ja yksi kysymystä pyörimään päässä, jos mä olisin saanut suuni ajoissa auki olisiko tilanne voinut olla nyt toinen? Tai oisko mulla edes ollut mahdollisuuksia olla sulle koskaan enempää kuin ystävä? Tai mitä mä oisin voinut tehdä toisin? Miks mun pitää olla aina se kakkonen? Miks en se ykkönen vaan pelkkä ystävä aina? Mä kysyn: "meinaat sä että sä seurustelet nykyään?" Toinen: "joo ainakin yritän" Miks aina mä? |
Perjantai 08.09.2006 Paha olo!
| | En meinaa pahalla ololla sitä, että ois kipee vaan että on henkisesti on paha olla. |
Torstai 07.09.2006 3 *kyynel*
| Mitähän sitä tekis ilman äitiä, joka aina jaksaa olla mun psykologi ja kaikki muutkin ammatit siihen päälle. Eipä varmaan muakaan enää tässä olis jos sitäkään ei ois :( Niin se vaan on! Ei mulla täällä mtn syytä oo olla. Siks pistääkin miettimään kun monella kaverilla jompi kumpi vanhemmista kuollu, et hei ei mun kaa äiti mikään nuori enää oo mut siis ei vanhakaan ja koskaan tiedä millon se lähtee. Mitä mä sillon teen? Selviän siitä? En mitenkään! |
Maanantai 04.09.2006 vituttaa, masentaa, itkettää ja vilustuttaa
| osais joskus pitää turpansa kii oikeessa paikassa ja oikeesee aikaa |
Lauantai 05.08.2006 :'(
| iski ahistus.. ja iso sellanen! tai no on jo ahdistanu viimeset pari viikkoa. miks ei vois olla aina vaan lapsi, ei tarviis miettii asioita mihin ei tiiä vastausta :( mitä haluu tehdä isona? ku ei nytkään tiiä haluaako mennä kouluu vai tehä töitä!? |
Torstai 13.07.2006 Kaipaus kuvottaa ikävä oksettaa
Miks aina kaipaa sellasta, joka on ollut ja mennyt? En nyt puhu ihmissuhteista, tai niistäkin. Mutta miksei voi kulkea lapsuuden maisemissa ilman että rintaa puristaa ja on paha olla, menetetty viattomuus, sokea usko, lapsuuden ystävät ja turva. Ja miksi tuntuu kurjalta mennä uuteen työpaikkaan tai kouluun, vaikka on itse halunnut lähteä aikoinaan vanhasta vapaaehtoisesti ja myöhemmin pakosta? Siellä sit miettii ja muistelee, millasta vanhassa oli. Tai ei niinkään millaista vanhassa oli,vaan millanen elämä silloin oli. |