Saturday, September 09, 2006

Maanantai 04.09.2006 vituttaa, masentaa, itkettää ja vilustuttaa

osais joskus pitää turpansa kii oikeessa paikassa ja oikeesee aikaa
eikä aina päästellä suustasa mitä sattuu. no elämä on ja jatkuu miten jatkuu.
ei välii tällä hetkellä.

ja huome työhaastiksee 8 aamul, joka tietää enne 7 herätyst. vittu. oon heränny toho aikaa joskus about 2kk sit.. no kai sen kestää ja sit ku une pöpperös löytäs viel sinne paika päälle :D

voi ees mutsillekkaan intoilla tosta (joka ainut ilo tällä hetkel), ku mähä en siihe ota yhteyt. soittakoo ite jos oikeesti ikävä tulee mua.

ja ei ollu apoteekki reissukaan yhtään kiva ku jouduin kävelee kaatosatees kämpille :( mut pakko oli mennä ostaa salvaa ku kutis nii paljo ettei sateen kaa ois tarvinnu itkee kilpaaa. ny oota et saan laittaa tota jospa se auttas. jos ei ni itkuvinku. vinivini.

:'(

No comments: