Saturday, September 09, 2006

Perjantai 08.09.2006 Paha olo!


En meinaa pahalla ololla sitä, että ois kipee vaan että on henkisesti on paha olla.
Ahistaa ja ruoka ei maistu ja jos sitä syö niin tuntuu että se tulee nielasun jälkeen heti ylös.
No hyvä laihdutus kuuri vaikka todennäkösesti sitä painoa pitäs saada ylöspäin eikä alas. No mut käy se näinkin. On vaan vuoristorata olo.. tunteet heittelee tunnin sisään noin muutaman kerran. Kuinka kauan tämä jatkuu ja kestän tätä? *itkettää*

Äidin neuvot top x:

1. Älä kiinny kehenkää, jos et ole varma jutusta.

Tulee lisää joskus myöhemmin ehkä ;D



"Enkä milloinkaan
tullut kertomaan
salaa iltaisin, meistä haaveilin
Siitä kuinka jäät, mun syliin kiihkeään
kun aamu hämärtää

Niin kaikki ohikiitävää
Ikävä ja riemu joka hetken värähtää
Mitä toivot että jää, kun pihan poikki kuljet
ja jäljet häviää"

noi sanat koskettaa nii hyvi itteesä ja moni muukin biisi laittaa miettii asioita. pistää itkemään.

No comments: