| En meinaa pahalla ololla sitä, että ois kipee vaan että on henkisesti on paha olla. Ahistaa ja ruoka ei maistu ja jos sitä syö niin tuntuu että se tulee nielasun jälkeen heti ylös. No hyvä laihdutus kuuri vaikka todennäkösesti sitä painoa pitäs saada ylöspäin eikä alas. No mut käy se näinkin. On vaan vuoristorata olo.. tunteet heittelee tunnin sisään noin muutaman kerran. Kuinka kauan tämä jatkuu ja kestän tätä? *itkettää*
Äidin neuvot top x:
1. Älä kiinny kehenkää, jos et ole varma jutusta.
Tulee lisää joskus myöhemmin ehkä ;D
"Enkä milloinkaan tullut kertomaan salaa iltaisin, meistä haaveilin Siitä kuinka jäät, mun syliin kiihkeään kun aamu hämärtää
Niin kaikki ohikiitävää Ikävä ja riemu joka hetken värähtää Mitä toivot että jää, kun pihan poikki kuljet ja jäljet häviää"
noi sanat koskettaa nii hyvi itteesä ja moni muukin biisi laittaa miettii asioita. pistää itkemään. |
No comments:
Post a Comment