| iski ahistus.. ja iso sellanen! tai no on jo ahdistanu viimeset pari viikkoa. miks ei vois olla aina vaan lapsi, ei tarviis miettii asioita mihin ei tiiä vastausta :( mitä haluu tehdä isona? ku ei nytkään tiiä haluaako mennä kouluu vai tehä töitä!? koulu ei kiinnosta ku ei oo mtn motivaatiota ja ei työtkää! silti menos kouluun.
ja onko järkee enää ees ihastua kehenkää (oon jo) ku tietää jo valmiiks että mistää jutusta kummiskaa tuu mitään! vaikka kuinka ite ois täysillä mukana mut jos toinen ei!?
menettäny yhden ihmisen takia luottamuksen myös kohtaan. vaikka tietää että KAIKKI ei ole samanlaisia kuin tämä eräs :'(
Sit ku suuttuu sanoo paljon asioita mitä ei edes tarkota oikeesti. vaik siinä tilanteessa luuleeki tarkottavansa joka sanaa, joka tavuu, joka pilkkuu joka pisteessä mitä siin lausees on. sen jälkeen on ihan turha mennä sanoo et "hei sori, en mä oikeesti tarkottanu".
ja kaverit ja mitä lie onkaan. ärsyttää. ja taas voi sanoa et oon mokannu. miks aina pitää ottaa tunteet peliin mukaan? miks ihmises ei voi olla vaan on/off nappulaa ja pitää vaan hauskaa jonkun ihmisen kanssa? ei tarviis satuttaa itteesä kerta kerran jälkeen. sitä eka aattelee no voin mä pitää hauskaa mut sit siihen ihastuu ja mitään muuta ajattelekkaan kuin kyseistä henkilöä. missä se on ja mitä se tekee ja kenen kanssa, mitä se musta ylipäänsä haluaa? osaispa elää niin ettei kiintyis kehenkään ihmiseen koskaan liikaa.
osaispa vaan unohtaa.
tuntuu vaan niin helvetin pahalle. liian usein tuntuu vaan että missään ei ole mitään järkeä.
vittusaatanperkele ;<
Oo vaa iha rikki, poikki, puhki, väsynyt ja uupunut. |
No comments:
Post a Comment